Hodnocení obchodu
JM
Jana Milanovová
TV
Taťána Vojtásková
RJ
Romana Jirsova
Rychlé vyřízení objednávky.
MM
Marcela Menšíková
Výborný. Nakupovala jsem dvakrát, prodavač se mi vždycky nadstandardně věnoval. Změnit operativně objednávku není problém.
KD
Klára Diatková
KM
Karel Menšík
ID
Ing. Vanda Dimoski
jinak spokojenost a urcite zde budu nakupovat znovu, snad s vice stestim
(Administrátor)
Díky moc za hodnocení, snažíme se, ale řeknu vám, ty sklady dodavatelů hlídat, to je teda dřina :) Jestli máme nějakou chybu, prosím, najděte si chvilku a napište nám mail, opravíme to.
A příště se polepšíme :)
Krásný den, Lenka, Best4run
Ked kupovať tak z 365
MZ
Michaela Zajícová
J
Jan
KP
Kateřina Pokorná
LR
Lucie Repkova
PB
Peter Boncsek
MP
Milan Procházka
Super
L
LM
Nákup i doručení funguje na dnešní poměry fajn, obchod určitě nikomu nemohu doporučit po zkušenostech s reklamací, absolutní nezájem že strany obchodníka, po 2 mailu a asi 10dní čekání odpověď ve stylu-je uvedeno na našich stránkách v oddílu reklamace- ani zbla přístupu, postupoval jsem tedy dle pokynů, víc než týden jsem čekal na mail,že obdržely obuv!!! Po 30 dnech běhání ve staré obuvi, poslední den lhůtě jsem poslal mail, proč mě stále neinformují, v 7večer dorazil mail,že reklamaci zamítli!!! Boty asi ležely někde v šuplíku a když jsem se ozval rychle něco vymysleli!!! Chápu, že některé kusy se nepovedou a člověk to musí chápat, reklamace je pruda , ale vždy se dá nějak dohodnout-pokud s Vámi někdo jedná 😐 velké zklamání, určitě nedoporučuji. Jednal - nejednal pan Kusák, tak děkuji.
B
Best4Run
(Administrátor)
Vážený pane Macigo,
obecné pokyny, jak postupovat při reklamaci, jsou veřejně dostupné na našem webu (best4run.cz/muze-se-hodit/vraceni-a-reklamace-zbozi) a také jste je obdržel e-mailem s potvrzením Vaší objednávky v srpnu 2022. Každopádně i na Vaše dva samostatné e-maily s totožným dotazem, jak postupovat pro uplatnění reklamace, jsme Vám odpověděli do dvou dnů (nikoliv 10, jak píšete).
Vaši zásilku s botami k reklamaci jsme obdrželi 22. 3., e-mail o přijetí zboží k reklamaci Vám byl zaslán 23. 3. v 14:00:56.
Boty k reklamaci od Vás nám dorazily ve velmi špinavém, zabláceném stavu a troufneme si říci, že drtivá většina ostatních prodejců by Vám takovouto reklamaci z hygienických důvodů automaticky zamítla, na což má prodejce zákonné právo. Z důvodu potřebné fotodokumentace a tedy potřebného očištění reklamovaných bot jste tedy sám příliš k uspíšení reklamace nepřispěl.
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Vždy se snažíme zákazníkům vycházet co nejvíce vstříc a vše včetně reklamací vyřídit co nejrychleji. Ne vždy však doba vyřízení záleží pouze na nás - Vaši reklamaci jsme předali k vyřízení dodavateli, a odmítáme Vaše tvrzení o reklamovaných botách "ležících v šuplíku".
Za nesprávný automaticky odeslaný e-mail k vyřízení reklamace se Vám omlouváme, nicméně již dnes (= následující pracovní den) Vám byl zaslán jak automatický, tak manuální e-mail s popisem vyřízení Vaší reklamace dle skutečného stavu (uznání reklamace - výměna za nový pár).
Věříme, že výše popsaným jsme ujasnili Vaše nařčení o našem "jednání - nejednání" a běhání s novým párem bot Vám bude přinášet již jen radost.
S pozdravem
Best4Run
MH
Martin Hrazdira
AP
Adam Přikryl
ZH
Zdeněk Hübst