Sleva 10% pro přihlášené. Kód: ChciBehat (neplatí pro poukazy a Zpětnou zásilku)

Vrácení a reklamace zboží

Pro zjednodušení jsme pár základních informací o výměně nebo vrácení zboží sepsali sem. Podrobněji si je můžete prostudovat v našich obchodních podmínkách. 

Formulář

Ke stažení je Formulář pro výměnu nebo vrácení.

Nemáte tiskárnu nebo chcete šetřit lesy? Napište nám potřebné údaje čitelně na jakýkoliv papír, nebo je spolu s odkazem na sledování zásilky můžete zaslat e-mailem na info@best4run.cz.

Vrácení zboží

Zakoupené v prodejně

  • nelze vrátit
  • můžete ho do 14 dnů vyměnit za jiné zboží
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)

Zakoupené na e-shopu

  • můžete do 30 dnů vrátit
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • do zásilky přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze

Výměna zboží

  • zboží zakoupené v prodejně můžete do 14 dnů vyměnit za jiné zboží, u zboží z e-shopu je lhůta 30 dní
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • pokud zasíláte, přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a název produktu, za který chcete zboží vyměnit. Pokud požadovaný produkt na e-shopu nevidíte nebo je vyprodaný, ozvěte se nám, zkusíme s tím něco vymyslet

Reklamace 

Reklamovat lze vady, které nevznikly mechanickým poškozením, nevhodným zásahem do výrobku nebo nadměrným používáním. Životnost běžeckých bot je zhruba 800 až 1 000 kilometrů (u tempových a závodních modelů mnohem méně), ujistěte se proto, že boty už nejsou lidově řečeno "po smrti", než je budete reklamovat. 

  • zboží musí být čisté, ale nemusí být v původním obalu
  • posíláte-li zboží k reklamaci poštou nebo kurýrem, uveďte Vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, popište reklamovanou závadu a požadovaný způsob řešení (oprava/výměna za nový kus/vrácení zboží)
  • reklamujete-li zboží osobně v prodejně, sepíšeme s vámi reklamační protokol na místě.
  • na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však vyřídit reklamaci co nejdřív. 

Adresa pro vrácení, výměnu a reklamaci

  • osobně během otevírací doby na naší prodejně
  • poštou či kurýrem (Česká pošta / DPD / Geis / GLS / PPL / ...) – Best4Run, Tovární 2993/4, 75002 Přerov
  • jsme výdejním místem Zásilkovny, za 79 Kč tak můžete pohodlně přepravu zadat a zaplatit v aplikaci Zásilkovna Mezi námi
    • V aplikaci zvolte ODESLAT ZÁSILKU,
    • do jména příjemce zadejte Best4Run, zadejte náš telefon a e-mail - 704 055 995, info@best4run.cz,
    • a poté naše výdejní místo (BEST4RUN Běžecká speciálka).
  • můžete také využít Zpětné zásilky našeho e-shopu za 49 Kč

Nevíte si rady? Ozvěte se nám

info@best4run.cz, 704 055 995

 

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení