Zboží koupené od 1. 11. můžete nepoužité vrátit nebo vyměnit do 14. ledna.

Vrácení a reklamace zboží

Pro zjednodušení jsme pár základních informací o výměně nebo vrácení zboží sepsali sem. Podrobněji si je můžete prostudovat v našich Obchodních podmínkách. 

Formulář

Ke stažení je Formulář pro výměnu nebo vrácení. Nemáte tiskárnu nebo chcete šetřit lesy? Napište nám tyto údaje čitelně na jakýkoliv papír.

Vrácení zboží

Zakoupené v prodejně

  • nelze vrátit
  • můžete ho do 14 dnů vyměnit za jiné zboží
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)

Zakoupené na e-shopu

  • můžete do 14 dnů vrátit
  • VÁNOCE: Zboží zakoupené od 1. listopadu 2021 můžete vyměnit či vrátit až do 14. ledna 2022 ✅
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • do zásilky přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze

Výměna zboží

  • zboží zakoupené na e-shopu i v prodejně můžete do 14 dnů vyměnit za jiné zboží
  • VÁNOCE: Zboží zakoupené od 1. listopadu 2021 můžete vyměnit či vrátit až do 14. ledna 2022 ✅
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • pokud zasíláte, přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a název produktu, za který chcete zboží vyměnit. Pokud požadovaný produkt na e-shopu nevidíte nebo je vyprodaný, ozvěte se nám, zkusíme s tím něco vymyslet

Reklamace 

Reklamovat lze vady, které nevznikly mechanickým poškozením, nevhodným zásahem do výrobku nebo nadměrným používáním. Životnost běžeckých bot je zhruba 800 až 1 000 kilometrů (u tempových a závodních modelů mnohem méně), ujistěte se proto, že boty už nejsou lidově řečeno "po smrti", než je budete reklamovat. 

  • zboží musí být čisté, ale nemusí být v původním obalu
  • posíláte-li zboží k reklamaci poštou nebo kurýrem, uveďte Vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, popište reklamovanou závadu a požadovaný způsob řešení (oprava/výměna za nový kus/vrácení zboží)
  • reklamujete-li zboží osobně v prodejně, prodejce s vámi vypíše reklamační protokol. 
  • na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však vyřídit reklamaci co nejdřív. 

Adresa pro vrÁcení, VÝMĚNU a reklamacI

  • osobně během otevírací doby na naší prodejně
  • poštou či kurýrem (Česká pošta / DPD / Geis / GLS / PPL / ...) – Best4Run, Tovární 2993/4, Přerov, 75002
  • jsme výdejním místem Zásilkovny, za 69 Kč tak můžete pohodlně přepravu zadat a zaplatit v aplikaci Zásilkovna Mezi námi
    • V aplikaci zvolte ODESLAT ZÁSILKU,
    • do jména příjemce zadejte Best4Run, zadejte náš telefon a e-mail - 704 055 995, info@best4run.cz,
    • a poté naše výdejní místo (BEST4RUN Běžecká speciálka).
  • můžete také využít Zpětné zásilky našeho e-shopu za 49 Kč

Nevíte si rady? Ozvěte se nám

info@best4run.cz, 704 055 995

 

x