Vrácení a reklamace zboží
Pro zjednodušení jsme pár základních informací o výměně nebo vrácení zboží sepsali sem. Podrobněji si je můžete prostudovat v našich Obchodních podmínkách.
Formulář pro výměnu a reklamaci
Ke stažení je Formular_vraceni_eshop.
Vrácení zboží
Vrácení zboží zakoupeného v prodejně
- zboží zakoupené v prodejně nelze vrátit
- můžete ho vyměnit za jiné zboží
Vrácení zboží zakoupeného na e-shopu
- zboží zakoupené na e-shopu můžete do 14 dnů vrátit
- zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
- zboží zašlete na adresu Best4Run, Tovární 4, Přerov, 75002 a přiložte číslo účtu, na který chcete zaslat zpět peníze
Výměna zboží
Zboží zakoupené na e-shopu nebo v prodejně můžete do 14 dnů vyměnit za jiné. Nesmí však být použito, ušpiněno nebo poničeno. Ujistěte se, že zboží, za které chcete daný kus vyměnit je dostupné a pošlete nebo přineste nám zboží do prodejny Best4Run, Tovární 4, Přerov, 75002. Uveďte, za jaké zboží chcete daný kus vyměnit.
Reklamace zboží
Reklamovat lze vady, které nevznikly mechanickým poškozením, nevhodným zásahem do výrobku nebo nadměrným používáním. Životnost běžeckých bot je zhruba 800 až 1000 kilometrů, ujistěte se proto, že boty už nejsou, lidově řečeno, "po smrti", než je budete reklamovat.
- zboží musí být čisté, ale nemusí být v původním obalu
- posíláte-li zboží k reklamaci poštou nebo kurýrem, uveďte jméno, číslo faktury nebo objednávky a poškození, které chcete reklamovat
- reklamujete-zboží osobně v prodejně, prodejce s vámi vypíše reklamační protokol.
- na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však vyřídit reklamaci co nejdřív.
Adresa pro vracení a reklamaci zboží
Best4Run, Tovární 2993/4, Přerov, 75002
Nevíte si rady? Ozvěte se nám
info@best4run.cz, 704055995