Sleva 10% pro přihlášené. Kód: ChciBehat (neplatí pro poukazy a Zpětnou zásilku)

Vrácení a reklamace zboží

Pro zjednodušení jsme pár základních informací o výměně nebo vrácení zboží sepsali sem. Podrobněji si je můžete prostudovat v našich obchodních podmínkách. 

Formulář

Ke stažení je Formulář pro výměnu nebo vráceníNemáte tiskárnu nebo chcete šetřit lesy? Napište nám potřebné údaje čitelně na jakýkoliv papír (ani fakturu tisknout nemusíte), nebo je spolu s odkazem na sledování zásilky můžete zaslat e-mailem na info@best4run.cz

Vrácení zboží

Zakoupené v prodejně

  • nelze vrátit
  • můžete ho do 14 dnů vyměnit za jiné zboží
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)

Zakoupené na e-shopu

  • můžete do 30 dnů vrátit
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • do zásilky přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze

Výměna zboží

  • zboží zakoupené v prodejně můžete do 14 dnů vyměnit za jiné zboží, u zboží z e-shopu je lhůta 30 dní
  • zboží musí být čisté, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu (plastové sáčky, do kterých je zboží zabaleno mohou být otevřeny)
  • pokud zasíláte, přiložte Vaše jméno, číslo objednávky a název produktu, za který chcete zboží vyměnit. Pokud požadovaný produkt na e-shopu nevidíte nebo je vyprodaný, ozvěte se nám, zkusíme s tím něco vymyslet

Reklamace 

Reklamovat lze vady, které nevznikly mechanickým poškozením, nevhodným zásahem do výrobku nebo nadměrným používáním. Životnost běžeckých bot je zhruba 800 až 1 000 kilometrů (u tempových a závodních modelů mnohem méně), ujistěte se proto, že boty už nejsou lidově řečeno "po smrti", než je budete reklamovat. 

  • zboží musí být čisté, ale nemusí být v původním obalu
  • posíláte-li zboží k reklamaci poštou nebo kurýrem, uveďte Vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, popište reklamovanou závadu a požadovaný způsob řešení (oprava/výměna za nový kus/vrácení zboží)
  • reklamujete-li zboží osobně v prodejně, sepíšeme s vámi reklamační protokol na místě.
  • na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však vyřídit reklamaci co nejdřív. 

Adresa pro vrácení, výměnu a reklamaci

  • osobně během otevírací doby na naší prodejně
  • poštou či kurýrem: Best4Run, Tovární 2993/4, 75002 Přerov
  • jsme výdejním místem Zásilkovny, za 79 Kč tak můžete pohodlně přepravu zadat a zaplatit v aplikaci Zásilkovna Mezi námi
    • V aplikaci zvolte ODESLAT ZÁSILKU,
    • do jména příjemce zadejte Best4Run, zadejte náš telefon a e-mail - 704 055 995, info@best4run.cz,
    • a poté naše výdejní místo (BEST4RUN Běžecká speciálka).
  • můžete také využít Zpětné zásilky našeho e-shopu za 49 Kč

Nevíte si rady? Ozvěte se nám

info@best4run.cz, 704 055 995

Může se hodit - článek Doprava a platba